Monthly Archives: Νοέμβριος 2017

Αντί βελτίωσης, επιδείνωση στην εξυπηρέτηση του κοινού από τον ΟΑΣΘ!

oasth_TEI_20171106_01

«Παρά τις διαβεβαιώσεις για άμεση προμήθεια ανταλλακτικών, για την οποία –σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ-  ήδη δαπανήθηκε ένα εκατομμύριο ευρώ πάνω από ποσό που είχε προϋπολογιστεί, στη Θεσσαλονίκη, τα λεωφορεία …αργούν, ή ακινητοποιούνται λόγω βλάβης. Η εικόνα επιδείνωσης της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού τους τελευταίους μήνες, καθιστά κενές περιεχομένου τις υποσχέσεις για άμεση βελτίωση. Κυβέρνηση και διοίκηση, ας αφήσουν τα μεγάλα λόγια για “αριστερά στοιχήματα” κι ας προσηλωθούν στο στοίχημα της εξυπηρέτησης των Θεσσαλονικέων.»

 

Τα παραπάνω επισημαίνει ο Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης της Ν.Δ. Σταύρος Καλαφάτης, ο οποίος κατέθεσε σχετική ερώτηση στη Βουλή προς την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επικαλούμενος τα συνεχή κρούσματα ακινητοποίησης λεωφορείων λόγω βλάβης, την παραδοχή του ΟΑΣΘ ότι πολλά δρομολόγια δεν πραγματοποιούνται λόγω έλλειψης οχημάτων, καθώς και τις συσσωρευμένες καταγγελίες πολιτών για μεγάλες καθυστερήσεις. Κραυγαλέες περιπτώσεις, εκείνες που αφορούν στη γραμμή 52 (Ν.Σ.Σταθμός –Α.Τ.Ε.Ι.) και τη γραμμή 12 που εξυπηρετεί την Κάτω Τούμπα.

 

Ο κ. Καλαφάτης, ζητά να ενεργήσει το υπουργείο για την αποκατάσταση του προγράμματος δρομολογίων του ΟΑΣΘ, αλλά και να δώσει συγκεκριμένα στοιχεία για τον αριθμό λεωφορείων που εξυπηρετούν το κοινό, τον αριθμό εκείνων που τέθηκαν σε κυκλοφορία μετά τα αλλαγές στον οργανισμό, αλλά και για το χρονοδιάγραμμα αποκατάστασης της λειτουργίας 200-220 λεωφορείων με την προμήθεια αναγκαίων ανταλλακτικών, που είχε ανακοινωθεί το Σεπτέμβριο.

Κυβερνητική δυσανεξία ακόμα και στη συζήτηση περί ανομίας!

kalafatis-ert3

«Ο τρόπος με τον οποίο αντιδρά η κυβέρνηση κάθε φορά που η Ν.Δ. θέτει προς συζήτηση τα ζητήματα ανομίας και ασφάλειας των πολιτών, δείχνει μια δυσανεξία του ΣΥΡΙΖΑ και γενικά της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ακόμα και στη συζήτηση επί του θέματος!»

 Αυτό τόνισε ο Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης της Ν.Δ. Σταύρος Καλαφάτης, κληθείς να σχολιάσει τη σημερινή συζήτηση στη Βουλή, στη διάρκεια της εκπομπής «Επικοινωνία» της ΕΡΤ3.

Ο ίδιος μεταξύ άλλων πρόσθεσε: «Κυβέρνησης και πρωθυπουργός, επιχειρώντας αποπροσανατολισμό της συζήτησης, απέφυγαν να δώσουν εξηγήσεις για το γεγονός ότι χαϊδεύουν κάποιες συλλογικότητες που λειτουργούν ως παρακράτος, χωρίς καν μια δήλωση συμπαράστασης για τα θύματά τους. Την ίδια ώρα, έχουν εγκαταλείψει τους αστυνομικούς. Ενώ επιδεικνύουν ανοχή στη βία, εδώ στη Θεσσαλονίκη – για παράδειγμα- αφήνουν τους Έλληνες και τις Ελληνίδες αστυνομικούς των 800 ευρώ, να πολεμήσουν το έγκλημα, με φθαρμένο, ελλιπή εξοπλισμό και με απαρχαιωμένα οχήματα, χωρίς ούτε μια έκφραση συμπάθειας.»

Ο κ. Καλαφάτης, αναφέρθηκε και στο ζήτημα της οικονομίας και της κυβερνητικής ομολογίας για συνειδητή υπερφορολόγηση της μεσαίας τάξης επισημαίνοντας: «O λαός έχει καταλάβει, ότι ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, για να γλιτώσουν δήθεν το 1,2 δις ευρώ του mail Χαρδούβελη, φόρτωσαν 14,5 δις ευρώ στους φορολογούμενους, φτωχοποιώντας τη μεσαία τάξη συνειδητά, ενώ έκαναν τους ήδη φτωχούς ακόμα φτωχότερους. Δεν μπορεί να αντέξει για πολύ ακόμα, έτσι, αυτός ο λαός.»

Αναζητείται το χαμένο χρονοδιάγραμμα της εσωτερικής περιφερειακής της Θεσσαλονίκης!

23131704_1481245295245563_5877234045468715575_n

«Η κυβέρνηση οφείλει να ανακοινώσει με σαφήνεια νέο δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα για το έργο αναβάθμισης της Δυτικής Εσωτερικής Περιφερειακής της Θεσσαλονίκης, αφού το αρχικό… χάθηκε κάπου, στα οχτώ χιλιόμετρα του έργου, που είναι ζωτικής σημασίας για την οδική ασφάλεια και την ποιότητα ζωής των κατοίκων της περιοχής.»

Αυτό επισημαίνει σε δήλωσή του ο Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης της Ν.Δ. Σταύρος Καλαφάτης, δύο χρόνια μετά την εκπνοή του αρχικού χρονοδιαγράμματος του έργου που αναμενόταν να παραδοθεί στο σύνολό του τους τελευταίους μήνες του 2015!

Σε σχετική ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή, ο κ. Καλαφάτης θυμίζει ότι μόλις πρόσφατα παραδόθηκε ο κόμβος ΑK16, που συνδέει την εσωτερική περιφερειακή με τη ΠΑΘΕ, ενώ παραμένει άγνωστο πότε θα ολοκληρωθούν τα έργα από τον ΑK16, ως τον κόμβο Μαιάνδρου και τον κόμβο Ευκαρπίας. Ζητά δε από την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, να εξηγήσει τις καθυστερήσεις των απαλλοτριώσεων και των έργων μεταφοράς δικτύων –κυρίως της ΕΥΑΘ- που «μπλοκάρουν» την απρόσκοπτη συνέχιση των εργασιών, αλλά και να δεσμευτεί επί νέου χρονοδιαγράμματος ολοκλήρωσης του οδικού έργου.

 

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ

 

ΠΡΟΣ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΑΠ: 827/31-10-2017

ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ Υποδομών και Μεταφορών

 

ΘΕΜΑ: «Καθυστερήσεις στα έργα αναβάθμισης της Δυτικής Εσωτερικής Περιφερειακής(ΔΕΣΠΕΡ) Οδού της Θεσσαλονίκης»

Η αναβάθμιση της εσωτερικής περιφερειακής της Θεσσαλονίκης είναι από το πλέον σημαντικό και αναγκαίο έργο που υλοποιείται στα δυτικά όρια του πολεοδομικού συγκροτήματος και θα προσφέρει μεγαλύτερη οδική ασφάλεια και αύξηση της ποιότητας ζωής των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής.

Το έργο δημοπρατήθηκε τον Μάιο του 2011 και συμβασιοποιήθηκε τον Οκτώβριο του ίδιου έτους. Το αρχικό χρονοδιάγραμμα προέβλεπε παράδοση του έργου, δηλαδή την ολοκλήρωση των εργασιών και στα τρία τμήματά στο οποίο χωριζόταν η αναβάθμιση των 8 χλμ της δυτικής εσωτερικής περιφερειακής οδού της πόλης, από τον κόμβο ΑΚ16 του αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ μέχρι το ύψος της Ευκαρπίας, τους τελευταίους μήνες του 2015.

Το πρώτο τμήμα, η κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου ΑΚ16 στη συμβολή της περιφερειακής με τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ, παραδόθηκε με καθυστέρηση μόλις στο τέλος του πρώτου εξαμήνου τρέχοντος έτους.

Το δεύτερο έργο αφορά τη βελτίωση – αναβάθμιση του οδικού τμήματος από τον ΑΚ16 μέχρι τον κόμβο Μαιάνδρου στον Εύοσμο, μήκους 3,2 χλμ. Έπρεπε να παραδοθεί στο τέλος του περασμένου Σεπτεμβρίου.

Το τρίτο έργο αφορά τη βελτίωση του οδικού τμήματος από τον ανισόπεδο κόμβο Μαιάνδρου μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο Ευκαρπίας, μήκους 5 χλμ. Έχει παραδοθεί μόνον ο κόμβος της Ευκαρπίας.

Οι περισσότερες καθυστερήσεις οφείλονται στη διευθέτηση των αναγκαίων απαλλοτριώσεων και στις επιβαλλόμενες μεταφορές των δικτύων οργανισμών κοινής ωφέλειας, όπως η μεγάλη καθυστέρηση μετακίνησης αγωγών της ΕΥΑΘ στις εργασίες του δεύτερου τμήματος του έργου.

Κατόπιν των ανωτέρω

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός

  1. Προτίθεστε να προβείτε άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες ώστε να επιταχυνθούν οι εργασίες ολοκλήρωσης των έργων αναβάθμισης καθώς και οι απαραίτητες παρεμβάσεις άρσης των εμποδίων που παρουσιάζονται συνεχώς σε επιμέρους ζητήματα;
  1. Ποιο είναι πλέον το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των δύο τμημάτων του έργου που απέμειναν, από τον κόμβο ΑΚ16 μέχρι τον κόμβο Μαιάνδρου στον Εύοσμο και από τον ανισόπεδο κόμβο Μαιάνδρου μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο Ευκαρπίας;
  1. Ποιο είναι το τελικό χρονοδιάγραμμα παράδοσης του έργου αναβάθμισης της δυτικής εσωτερικής περιφερειακής οδού της Θεσσαλονίκης;